Hotellfrukost

Alltså det är inte klokt vad dagarna bara flyger förbi.. Jag ligger lite back. Har både telefon och kamera full med bilder att bjuda på, men tiden tycks inte räcka till.

Börjar, dagen till ära med en lyxig frukost från i veckan. Och när man lyxar till det, ja här hemma i alla fall, kallas det hotellfrukost.


Nybakade frallor, 2 sorters ost, kalkonskivor, egenkokt skinka, egengjord leverpastej och kokta ägg med kaviar. Till det remulad, skånsk senap, färsk och inlagd gurka och rödbetor. Och så pricken över i:et, en pannkakstårta!
Detta skulle jag vilja kalla
ALL IN!

Kan villigt erkänna att jag knappt kunde röra mig efter detta kalaset, och inte blev det bättre efter att man serverades fläsk med löksås till lunch. Matkoma de luxe, och den höll sig större delen av dagen men det var det värt!


Taget i dåligt ljus med telefonen, därav den usla kvalitén.


Här ser du alla mina avtryck

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0