Min svaghet

Jag kickstartar helgmorgonen med att bjuda på bilder från gårdagens fredagsmys. Igår orkade jag inte tänka på mat, så när mannen kom hem beställde vi pizza. Och inte vilken pizza som helst, utan världens godanste panpizza från Pizza Hut! Min favorit alla gånger när det gäller snabbmat. Inte förtjust i vanlig pizza eller kebeb men detta, det får mitt mathjärta att klappa lite snabbare!







What's not to like??

Vad är era svagheter när det kommer till snabbmatsträsket?


Här ser du alla mina avtryck
Skrivet av: Lotta, mamma till Lucas

Kina mat!!! Kanske inte klassas som snabbmat... men hämtmat i alla fall! =)

2012-03-10 @ 12:30:36
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0