Sammet

Det har varit en slö helg på matfronten. I fredags, efter en inställd fest, blev det hembeställt thaimat och igår.. pölsemannen. Inte riktigt som vi brukar men matinspirationen har varit i botten som sagt.

Idag tar vi nya tag, planerar att köra lördagsbaket nu i stället. Igår var lilla loppan upptagen med både dans och sen fotbollsmatch. Så velvetcupecakes tänkte vi slå till på.


Bild: http://solidrecipe.com/

Hade tänkt mig de skulle se ut ungefär såhär, kom kom just på att jag inte har någon sprits! Tydligen tror icke matlagningsintresserade tonårs killar att det är en förbrukningsvara och man slänger dem efter användning. Men jag väntar en ny på posten vilken dag som helst nu, sen är det bara spritsa på igen. Men, för idag, får vi lägga ner det. De blir lika goda ändå hoppas jag.


Här ser du alla mina avtryck

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0