Kinafloden

Glömde ta bilder så ni får nöja er med resterna som blev över.

Jag är inget fan av kinamat, det har aldrig varit min grej. När det kommer till asiatiskt så föredrar jag thaimat! Men i fredags, efter sen handling och påtryckningar från en ung dam som skulle äta middag hos oss gav jag med mig.

Vi beställde bla stekta nudlar med kyckling (som jag åt), kyckling curry, biff med bambuskott och 4 små rätter. Och det var helt ok, ingen smaksensation men gick bra att äta. Stort plus att både det friterade fläsket och räkorna var fint krispiga trots avhämtning. Även priset var förmånligt, rätterna vi beställde kostade mella 70-90 kr/st. Minus - att mina nudlar smakade sådär kinamatigt. Jag kan inte förklara smaken men det är en ganska mjäkig och trist smak. Och att det tog nästan 40 minuter att få maten.

Men på det stora hela tycker jag att restaurangen får ett helhetsbetyget: Godkänt!

Kinafloden hittar ni på Lundavägen 65 eller på Kinafloden.se


Här ser du alla mina avtryck

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0