Besviken

Jag köpte lammstek igår. När jag kom hem och plockade upp varorna kollade jag datum, för att se om jag skulle lägga det i kylen och frysen, såg jag att bäst-före-datumet var i fredags. Blev så jäkla sur, hur kan man sälja kött, till fullpris, som redan gått ut. En stor välkänd matkedja borde ha koll redan innan, och sätta ut att det är kort datum på köttet. Men där stod ingenting! Dåligt sånt, det får mig att tappa förtroendet totalt.
Och idag får jag ge mig ut igen, och lämna tillbaka köttet. För inte fan tänker jag betala för gammalt kött. Jag borde hålla mig till att handla i köttaffärer, som jag brukar, eller City Gross. Där, där kan vi börja snacka bra kött!

Här ser du alla mina avtryck

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0