Spaghetti och köttfärssås

Jag brukar inte göra spagetti och köttfärssås särskilt ofta, det är min mans jobb. Hans paradrätt. Typ det ända han kan göra..
Men efter en överhoppad lunch orkade jag inte vänta tills han kom hem och slängde ihop själv. Jag fick väl inte stående ovationer precis för:
1) Jag hade creme fraîche i
2) I ett svagt ögonblick blivit snål och köpt billiga burktomater.

(Alltså de hade kampanj och 3 burkar kostade 10 kr. Och det tog emot liksom emot, att köpa 3 för nästan 30 kr. Men, man får vad man betalar för och jag ska komma ihåg det nästa gång snålheten sätter in. Ja, försöka i alla fall. Hur gör ni? Köper kvalité för mer pengar eller suger det i snåltarmen då och då?)

Men, det gick att äta!


En enkel sallad med fetaost är ett måste till detta, i mitt tycke i alla fall.

Här ser du alla mina avtryck

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0