All in

I förra veckan fick jag hem en broschyr från Coop med bästa festivalmaten. Förra lördagen var vi borta men igår var det dags att prova på receptet som genast tilltalade mig när jag öppnade den lilla broschyren: Taco De Luxe. Och det är jag inte ensam om, sett på flera ställen på nätet att det provats. Och jag måste säga - Gudomligt gott!
Jag kommer aldrig mer äta "vanliga" tacos.
Modifierade dock receptet en del, orkade inte gå och handla och jag hade inte allt hemma. Men det blev som sagt supergott ändå!



Är det schlager så är det. Så vi gick all in och dukade med silver och tulpaner till våra festivatacos.





Här ser du alla mina avtryck
Skrivet av: mojmoj

Skulle velat se en bild innan du vek ihop den också.

2012-02-12 @ 18:35:33

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0